Vďaka tomuto 15-minútovému cvičeniu vás už za pár dní prestane bolieť chrbát a váš pás bude štíhlejší!

Počas 10 rokov praxe akupunkturistu Toshiki Fukutsuji vyvinul jednoduchú metódu, ktorá zlepšuje držanie tela, zmenšuje obvod pása a brucha.

V Japonsku sa predali milióny výtlačkov jeho kníh a pomaly dobývajú západný trh. Tieto cviky sú vhodné aj pre ľudí so silnými bolesťami chrbta. Pravidelným cvičením sa svaly dostávajú do správnej polohy a posilňujú sa aj svaly chrbtice a brucha.

Najprv budete potrebovať uterák, ktorý zrolujete a zaistíte si ním miešok – dostanete valček. Položte ho na tvrdý povrch, najlepšie na podlahu. Pohovky a postele nie sú vhodné, pretože sú príliš mäkké. Potom si ľahnite na valec tak, aby bol pod vašimi bokmi na úrovni pupka.

Natiahnite nohy a rozkročte ich na šírku ramien, ruky natiahnite nad hlavu, dlane smerujú k podlahe, malíčky sa dotýkajú. Táto poloha môže najmä na začiatku spôsobovať bolesť, ale časom v nej budete môcť vydržať až 5 minút.

Cvičenie opakujte 3-krát denne a po 2 týždňoch uvidíte rozdiel!

Zdieľajte túto geniálnu metódu so svojimi priateľmi a rodinou na Facebooku!

 

Vložiť komentár

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com