Trápi vás bolesť kolien? Vďaka tomuto triku sa jej rýchlo a ľahko zbavíte!

Film x-ray knee joint with arthritis ( Gout Rheumatoid arthritis Septic arthritis Osteoarthritis knee ) and blank area at left side

Zdieľajte článok na
  • 1
    Share

Príčiny tejto bolestivej nepríjemnosti môžu byť rôzne. Bolesť sa môže dostaviť nielen kvôli zraneniu, ale aj kvôli ochoreniam, ktoré sa vyskytujú častejšie než si myslíte.

Približne 50% staršej populácie osteoartritídou. Je to jedna z veľmi nepríjemných chorôb, ktorá sa ľahko môže objaviť aj u vás. Jedná sa o opotrebovanie chrupaviek, kvôli ktorému sa vaše kosti trú priamo o seba. Takýto stav je bolestivý a bráni bežnému fungovaniu.

Pokiaľ ale viete, že toto je stav, ktorý sa vás netýka, hľadajte príčinu inde. Pomoc môžete nájsť napríklad u najrôznejších odborníkov a fyzioterapeutov. V tom najlepšom prípade vám poradia rôzne cviky, ktoré budú riešiť priamo váš konkrétny problém.

Bolesti kolien nie je dobré ignorovať a zanedbávať, nakoľko pri dlhodobej nedbalosti môže váš problém skončiť až na operačnom sále, čo určite nie je príjemné a liečba bude taktiež zdĺhavejšia.

Ak máte však problém práve so spomínanou osteoartritídou, sú tu spôsoby, ako sa tejto pálčivej bolesti zbaviť! Bolesti sa pravdepodobne zbavíte len na určitú dobu, ale dobrou správou je, že túto jednoduchú techniku ​​môžete opakovať a uľaviť si tak od bolesti kedykoľvek bude treba.

Odporúčame tiež užívanie rôznych vitamínov a doplnkov stravy, ktoré prospievajú prave vašim kĺbom. Medzi tie patrí aj napríklad vápnik, ktorý posilní hlavne vaše kosti. Ak ste vo fáze, kedy je bolesť nezvládnuteľná, môže vám byť jasné, že sa vaše kosti o seba trú kvôli opotrebovanej chrupavke. Aby ste sa bolesti zbavili, urobte nasledovné, dočítate sa na poslednej strane nižšie: 

  • najprv si vezmite uterák a ľubovoľnú stoličku
  • uterák zrolujte a sadnite si na stoličku
  • dajte si uterák pod koleno do priehlbiny a nohu ohnite tak, aby ste si mohli položiť chodidlo na sedadlo stoličky
  • napnite lýtkový sval a po chvíli ho zase uvoľnite
  • tento cvik opakujte po dobu 2 minút

Teraz by ste mali pocítiť úľavu, pretože ste vytvorili priestor medzi kosťami, ktoré sa o seba treli. Tento cvik je skvelý práve vďaka svojej nenáročnosti a vďaka tomu, že ho môžete praktizovať skoro kdekoľvek a kedykoľvek vás začne koleno bolieť.

ZDROJ prosvet.cz

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na
  • 1
    Share

You Might Also Like