Toto sú tie najlepšie domáce cviky na zadok a stehná. Robte toto každý deň a po mesiaci sa vám postava zmení na nepoznanie.

Spread the love

Podľa Nike trénera Alexa Silver-Fagana, drepy sú kľúčom ku krásnym nohám a peknému zadku. Tieto cviky môžete kombinovať s ostatnými vzdelávacími programami. Najlepšie na tom je, že ich môžete robiť doma!

Trvať to bude menej ako 15 minút a ak ich budete robiť každý deň, výsledky uvidíte čoskoro!

 

1. Základné drepy (5×5)

2. Drepy so spätným výkopom(5×5)

3. Sumo drepy (10x)

4. Sumo drepy s miernym výskokom s rukami nad hlavou (10x)

5. Drepy na cvičenie brušných šikmých svalov (5×5)

6. Drepy s výskokom (10x)

7. Úzke drepy s nohami spolu (10x)

8. „Pištoľ“ drepy (5×5)

9. Drepy s úklonom (5×5)

10. Rozdelené drepy (5×5)

11. Bočné drepy (5×5)

12. Pop drepy (10x)

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like