Po týždni a 5 minutách, denne vám všetky malé veci budú opäť dobré. Táto metóda vás dostane do skvelej formy!

Young woman delighted with her dieting results on white background,A slim woman is showing how much weight she lost,healthy concept,healthcare content and selective focus.

Zdieľajte článok na

Každá z nás to pozná. Stretnete sa s kamoškou, kolegyňou, či len známou a vidíte na nej, že viditeľne schudla. Snažíte sa dopátrať k tomu, ako sa jej to podarilo a nevychádzate z údivu. Vy robíte možné a nemožné a výsledok v nedohľadne. Trošku Vás i škrie, že viete ako sa kamarátky, kolegyne, či známe vyhýbajú posilňovniam, alebo na ne nemajú jednoducho čas.

Práve takéto ženy nás priviedli na techniku, ktorá v konečnom dôsledku prináša úchvatný výsledok. Táto technika bola vyvinutá americkým trénerom Tracym Andersonom. Pozoruhodné je to, že prevedenie samotných komplexných cvikov je jednoduché, práve preto, lebo sa dajú vykonávať pred spaním. A nemusíte vstať ani z postele, aby ste to dosiahli. Ide len o pravidelnosť. Teda prevedenie cvikov každodenne.

Túto techniku je dobré hneď vyskúšať. Ženy, ktoré ju vyskúšali videli výsledky takpovediac hneď. Pýtate sa koľko je hneď. Pri pravidelnom cvičení a dodržiavaní tejto metódy je to za 21 dní. Tento údaj je už overený z praxe a to ženami, ktoré túto metódu i reálne využili a dodržovali.

Vaše svaly sa spevnia a nohy vizuálne zoštíhlia a práve to je Vašim i mojim cieľom. Pevnejší je i chrbát a samozrejme aj vnútorné a vonkajšie stehná. Pevnejší chrbát je žiaduci práve u žien, ktoré trpia rôznymi bolesťami chrbta bez zjavnej príčiny. Teda bez medicínskeho podkladu. Výborné je, že táto zostava nezaberie viac ako 5 minút denne.

Prvý cvik spočíva v tom, že si ľahnete na chrbát a ruky si položíte vedľa tela pozdĺžne. Zdvihnete nohy tak, aby ste mali špičky vyrovnané. Ohýbate obe nohy v kolene a vraciate ich do tejto polohy.

Dôležité je, aby ste pocítili napätie v prednej časti stehien. Ak je to pre Vás náročný cvik, jednoducho si pomôžete rukami. Cvik, ktorý sme Vám predstavili sa ideálne realizuje v 10 opakovaniach a pri správnom prevedení po tento malej sérii pociťujete vo vašich nohách pálenie a mierne brnenie.

Po tomto cviku nasleduje oddych v trvaní približne 20 sekúnd a nasleduje druhý cvik, ktorý sa taktiež prevádza na chrbte s rukami vedľa tela. Nohy opäť natiahneme dohora, ale tak, že sa zadok nedotýka zeme. Následne na to naťahujeme prv jednu nohu a potom druhú nohu. Tento cvik je ešte náročnejší, pretože striedanie nôh sa realizuje hlavne s vystretými nohami. Okrem samotných stehien sa precvičuje i brušné svalstvo. Cvik opakujeme zhodne z počiatku 10x a neskôr zvyšujeme na 15 – 20 krát.

Ďalší cvik sa realizuje tiež v polohe na chrbte a to tak, že zdvihnete nohy a prekrížime ich. Nohy by sme mali držať tak, aby boli pod miernym tlakom. Kolená dáte od seba tak, aby ste ako baletky urobili tzv. plié. Potom sa vrátite do vychodzej polohy. Takto prevediete tento cvik približne 10 krát. Potom si vymeníte nohy tak, aby tá ktorá pri „plié“ bola na vrchu bola aktuálne ako dole. Taktiež urobíte desať opakovaní.

Keďže zdravý životný štýl je veľmi dôležitý, aj tento tréningový plán, ktorý vám zaberie maximálne 5 minút je zameraný na jeho udržiavanie. Práve preto, že nie každý má čas a finančné prostriedky na jeho jednoznačne udržiavanie, bol tento tréningový plán vyvinutý. Strata hmotnosti v oblasti nôh a bokov je možná i domácich podmienkach.

Základom je však prekonať svoju vlastnú lenivosť a cvičiť pravidelne. Päť minút môže zefektívniť Váš deň, posilniť Vaše telo. Dôležité je, aby ste nezabudli na správne stravovanie, pretože ani to najefektívnejšie cvičenie nebude fungovať, pokiaľ sa budete prejedať.

ZDROJ takprosto.cc

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like