Mala obrovské bolesti chrbta. Vďaka týmto cvičeniam ju už nič nebolí!

Ak trpíte bolesťami chrbta, máme pre vás niekoľko cvikov, ktoré vám pomôžu zbaviť sa bolesti. V súčasnosti mnohí z nás pracujú v kancelárii a čoraz viac ľudí trápia bolesti chrbta.

Dôležitá je prevencia. Pri sedení a chôdzi sa snažte udržať správnu polohu tela. Stres je jedným z faktorov, ktoré negatívne ovplyvňujú naše telo, preto je dobré sa mu vyhýbať. Ak máte nepohodlný matrac, je vhodné ho vymeniť.

Cvičenia, ktoré uvidíte, sa zameriavajú na bolesť v bedrovej oblasti . Ak ju budete správne praktizovať, môže priniesť aj okamžitú úľavu. Niekedy je potrebné cvičiť pravidelne, aby ste dosiahli rýchle výsledky. Autori filmu odporúčajú, aby ste sa pred skúšaním cvičení poradili s lekárom. Nie sú vhodné pre každého. Môže dôjsť k poraneniam alebo nepravidelnému krvnému obehu. Ak počas cvičenia pociťujete bolesť, prestaňte cvičiť. Pohyby by mali byť opatrné a pomalé.

Na zmiernenie bolesti vyskúšajte toto cvičenie: 1. Ľahnite si na brucho, potom zdvihnite hrudník a pozrite sa hore. Pozrite sa hore na hrudník a pozrite sa dole na hrudník. V tejto polohe vydržte 8 sekúnd. Potom to zopakujte.

2. Ľahnite si na chrbát a pokrčte kolená. Zdvihnite boky tak, aby medzi hlavou a kolenami bola rovná čiara. V tejto polohe zotrvajte 5 sekúnd. Potom toto cvičenie zopakujte ešte raz.

3. Ľahnite si na chrbát, kolená si pritiahnite čo najbližšie k hrudníku a objímte ich rukami. V tejto polohe zotrvajte 8 sekúnd. Cvičenie zopakujte.

Vložiť komentár

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com