Chcete ploché brucho bez brušákov? Tu je trik, ktorý vám zabezpečí za mesiac ploché brucho!

Čo sa týka oblasti brucha, mnohý z nás sú nespokojní s „pneumatikami“, ktoré sa zvyknú na bruchu vytvoriť. Je ich veľmi ťažké odstrániť a každý kto to už skúšal vie, že si to vyžaduje drinu a veľa trpezlivosti.

Je tu však jeden trik ako dosiahnuť ploché bruško bez toho, aby ste každý deň museli vykonať 1000 brušákov. Mnohí experti a fitness tréneri tvrdia, že tento cvik, nazývaný plank je lepší než ako keby ste celý deň robili brušáky. Má vraj omnoho lepší účinok.

Ako sa teda cvičí tento plank ? Je to cvik, pri ktorom sa vyvíja všetka námaha brušnými svalmi, ktoré sa sťahujú, a tak ich nielen posilňujete, ale posilňujete aj celý chrbát a držanie tela.Je však veľmi dôležité, aby ste plank cvičili správne inak nebude mať žiadaný výsledok!

1. Ruky si položte pevne na podlahu, od dlaní až po lakte. Krk a plecia držte rovno. Nohy si oprite prstami o podlahu a držte ich vyrovnané a mierne od seba. ( ako vyššie na obrázku )
2. Brucho majte stiahnuté a dbajte na to, aby ste mali lakte rovno pod ramenami.
3. Päty si umiestnite tak, aby sa tlak, ktorý vzniká v nohách preniesol na prsty.
4. Stiahnite a spevnite zadok, celé telo musí byť pevné, nespúšťajte ani nedvíhajte zadok.

Počas celého cviku dýchajte hlboko a rovnomerne. Pre lepšie vykonanie cviku si predstavte, že máte na chrbte pohár vody alebo nejaký predmet, ktorý nesmie spadnúť. Udržte svoje telo v správnej polohe po dobu 15 sekúnd. Potom nachvíľku telo uvoľnite a vykonajte cvik znova. Postupom času môžete intervaly predlžovať.

Každý deň zopakujte plank aspoň 3x denne a očakávaný výsledok sa dostaví!

Môžete vyskúšat aj tento bočný plank, je výborný na šikmé brušné svaly, tak smelo do toho.

ZDROJdomacaliecba.sk