Chcete ploché brucho bez brušákov? Tu je trik, ktorý vám zabezpečí za mesiac ploché brucho!

Belly plastic correction icon. Cartoon illustration of belly plastic correction vector icon for web

Zdieľajte článok na

Čo sa týka oblasti brucha, mnohý z nás sú nespokojní s „pneumatikami“, ktoré sa zvyknú na bruchu vytvoriť. Je ich veľmi ťažké odstrániť a každý kto to už skúšal vie, že si to vyžaduje drinu a veľa trpezlivosti.

Je tu však jeden trik ako dosiahnuť ploché bruško bez toho, aby ste každý deň museli vykonať 1000 brušákov. Mnohí experti a fitness tréneri tvrdia, že tento cvik, nazývaný plank je lepší než ako keby ste celý deň robili brušáky. Má vraj omnoho lepší účinok.

Ako sa teda cvičí tento plank ? Je to cvik, pri ktorom sa vyvíja všetka námaha brušnými svalmi, ktoré sa sťahujú, a tak ich nielen posilňujete, ale posilňujete aj celý chrbát a držanie tela.Je však veľmi dôležité, aby ste plank cvičili správne inak nebude mať žiadaný výsledok!

1. Ruky si položte pevne na podlahu, od dlaní až po lakte. Krk a plecia držte rovno. Nohy si oprite prstami o podlahu a držte ich vyrovnané a mierne od seba. ( ako vyššie na obrázku )
2. Brucho majte stiahnuté a dbajte na to, aby ste mali lakte rovno pod ramenami.
3. Päty si umiestnite tak, aby sa tlak, ktorý vzniká v nohách preniesol na prsty.
4. Stiahnite a spevnite zadok, celé telo musí byť pevné, nespúšťajte ani nedvíhajte zadok.

Počas celého cviku dýchajte hlboko a rovnomerne. Pre lepšie vykonanie cviku si predstavte, že máte na chrbte pohár vody alebo nejaký predmet, ktorý nesmie spadnúť. Udržte svoje telo v správnej polohe po dobu 15 sekúnd. Potom nachvíľku telo uvoľnite a vykonajte cvik znova. Postupom času môžete intervaly predlžovať.

Každý deň zopakujte plank aspoň 3x denne a očakávaný výsledok sa dostaví!

Môžete vyskúšat aj tento bočný plank, je výborný na šikmé brušné svaly, tak smelo do toho.

ZDROJdomacaliecba.sk

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like