Bolesť chrbta zaženiete rýchlo a ľahko s týmto cvikom z jógy. Zbaví vás stresu a nadobudnete novú silu.

Women silhouette on galaxy astral background. Squat Yoga Pose. Malasana Vector illustration

Zdieľajte článok na

Všetci sa snažia nájsť pokoj a harmóniu. Chcú byť sami sebou. Aj napriek tomu existuje veľa faktorov, ktoré nám zabraňujú, aby sme tento stav dosiahli, ako napríklad stres, bolesť a zlé myšlienky. Keď sa dokážete zbaviť všetkých nepríjemných pocitov, dostaví sa mier.

Existuje mnoho spôsobov, ako tento stav docieliť a jedným z najzaujímavejších je práve joga.  Dnes si povieme niečo o ásane – jogovej polohe tela, ktorá vám pomôže zbaviť sa stresu a zmierni bolesť chrbta.

Joga na chrbát: Poloha tela zvaná Malasana predstavuje jednu z najúčinnejších polôh, ktoré majú komplexný účinok na celé telo. Pomáha vám zbaviť sa stresu a nadobudnúť silu. Ak ju vykonávate pravidelne, zbavíte sa bolesti chrbta, zároveň si pretiahnete chrbticu, uvoľníte svaly a schudnete.

Taktiež vám táto poloha dodá pocit pokoja, sebavedomia a oddychu, takže sa ju snažte vykonávať aj v stresových situáciách. Človek sa prestane obťažovať malými problémami, stáva sa pokojnejším a vyváženejším.

Malasana je vhodná pre ženy, ktoré trpia počas silnej menštruácie a ich cyklus je nerovnomerný. Zvládnu ju ženy v každom veku.

Okrem toho sa zbavíte bolesti v chrbte, členkoch, posilníte si chrbticu, budete sa cítiť oveľa lepšie a to všetko len vďaka jednému cvičeniu. Poďme zistiť, ako túto polohu správne vykonávať. Pokračujte na druhej strane nižšie: 

Stojte rovno, váhu tela rozložte rovnomerne na obe nohy na šírku bokov. Urobte hlboký ohyb vpred, prsty na nohách by mali smerovať smerom von. Potom pomaly klesajte a ohýbajte nohy v kolenách. Zadok držte nad zemou.

Ruky spojte dokopy a lakte držte približne vo výške kolien. Kostrč smeruje smerom nadol a chrbát je vyrovnaný. Dýchajte hlboko.

Začnite tlačiť lakte proti kolenám. Vypnite hrudník a stiahnite brucho. Vydržte v tejto polohe 5-10 dýchacích cyklov. Uvoľnite telo a odpočívajte.

Ak nedokážete udržať päty na podlahe, položte si pod nohy uterák. Nemali by ste viac cítiť napätie a cvik by vám mal ísť ako po masle.

Ihneď po vykonaní ásany sa budete cítiť lepšie, vaše telo sa naplní energiou a pocítite nesmiernu ľahkosť. Ak budete pravidelne cvičiť, stres, úzkosť a bolesť zmizne. Ak však máte vážne problémy so spodnou časťou chrbtice, vyhýbajte sa tomuto cvičeniu.

ZDROJ takprosto.cc

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like