AKTUÁLNE: Prehľad najčastejších otázok pri objednaní sa na OČKOVANIE proti COVID-19

Zdieľajte článok na

OBJEDNANIE SA NA OČKOVANIE proti COVID-19. Prehľad najčastejších otázok

Ako môžem zrušiť termín na očkovanie
Termín očkovania môže zrušiť len pracovník Call Centra NCZI.
Pri objednávaní je dôležité vybrať termín, ktorý viete dodržať! Dôvod na zrušenie termínu musí byť vážny, napr. choroba.
Aký je postup pri zrušení termínu očkovania
Je potrebné kontaktovať Call Centrum NCZI, môžete dvomi spôsobmi. Pri zrušení termínu očkovania musíte uviesť i dôvod.
02/3235 3030
Ak zruším termín očkovania ako sa môžem znova objednať
Pre opätovné objednanie sa, je potrebné sa znova zaregistrovať https://www.old.korona.gov.sk/covid-19-vaccination-form.php
Pri zrušení objednania je možné sa znova sa registrovať na očkovanie najskôr o 2 dni. Inak bude systém hlásiť, že registrácia už existuje.
Ak sa budem preobjednávať (pôvodný termín som zrušil) použijem COVID-19-PASS z prvého objednania
Pri opätovnej registrácii sa vypisuje registračný formulár celý znova. Pokiaľ už pre daného človeka v systéme existuje COVID-19-PASS, bude ho mať naďalej. Každý človek má iba jede na všetky úkony.
Ak pôjdem na preočkovanie, pôjdem na rovnaké miesto ako som bol prvý krát
V prvej a druhej vlne preočkovania pôjdete na to isté miesto ako pri prvej vakcinácii.
Pri preočkovaní použijem COVID-19-PASS z prvého očkovania alebo dostanem nové číslo
COVID-19-PASS je stále ten istý, budete informovaný o mieste a termíne preočkovania.
Som študent medicíny, môžem požiadať o očkovanie v prvej vlne i ja
V prvej vlne sa môže dať zaočkovať študent zdravotníckeho lekárskeho a nelekárskeho odboru, ktorý počas štúdia prichádza do kontaktu s pacientom.

Zdieľajte článok na

You Might Also Like