Ako som sa zbavila bolesti v oblasti krížov bez užívania liekov. Stačilo iba pár minút denne…

Zdieľajte článok na

Moderný spôsob života je veľmi uponáhľaný. Stále sa niekam ponáhľame, stále sa snažíme niečo chytiť a popritom všetkom zabúdame na svoje telo. Keď sa život zrúti rýchlym tempom, problémy sa nakopia a naše telo to vzdá.

Potom na rad prichádza joga na záchranu. Zdá sa, že najlepší spôsob, ako priviesť telo späť do vitality je práve vďaka športu. To je cesta k zdraviu a dlhovekosti.

My sme sa rozhodli predstaviť vám jeden zaujímavý športový cvik.

„Psia papuľa“
Síce expresívne povedané, no za to veľmi pravdivo. Väčšina ľudí, ktorí praktizujú jogu si pridali tento cvik do zoznamu povinným. Netreba zabúdať, že vďaka joge nadobudneme aj duchovnú prax, ktorá dokáže liečiť telo i dušu. Čo dostanete cvičením každý deň? Po prvé, bezprostredne po vykonaní cviku budete cítiť nárast energie. Celkovo cvičenie zmierňuje únavu a obnovuje stratenú energiu. Pomáha sa zbaviť stresu a vyrovnať emocionálny stav.

Postoj zmierňuje bolesť a tuhosť v členkoch, zároveň ich posilňuje a pekne si formujete telo. Ideálne rozťahuje svaly zadnej časti stehna, rozvíja flexibilitu. Cvičením môžete posilniť kardiovaskulárny systém, pomôcť predísť artritíde a artróze. A to je len malý zoznam výhod.

Už ste začali cvičiť? Potom sa naučíme, ako to urobiť správne. Nižšie vám vysvetlíme, ako správne cvičiť.
Najlepšie je pred cvičením zahriať svaly, aby tak šanca na zranenia klesla. Po zahriatí môžete začať cvičiť. Len pozor, nezabúdajte na plynulé pohyby.

Technika cvičenia:
Východisková pozícia
 je na kolenách. Dlane by mali byť pod ramenami, prsty otvorené. Dôraz by sa mal klásť na celú dlaň, až na vankúšiky prstov a v žiadnom prípade nie na zápästie. Držte chrbát rovno, boky sú kolmé na podlahu, nohy sú pripevnené na podlahe, vaše päty sa pozerajú hore a vaša tvár smeruje nadol.

Zostaňte chvíľu v tejto polohe, dýchajte a vyčistite si hlavu od myšlienok. Teraz môžete ísť do ďalšej fázy. Ďalej musíte urobiť plank, ale len ako prechodnú fázu cvičenia. Môžete to skúsiť aj bez neho, ale s ním bude prechod do ďalšej fázy hladší.

planku zdvihnite panvu vertikálne smerom nahor, bez toho, aby ste ruky zdvihli z podlahy. Najdôležitejšou vecou je úplne natiahnuť chrbát rovno tak, aby sa medzi stiahnutým bruchom a stehnami vytvoril 60-stupňový uhol (vyzerá to ako obrátené písmeno V). Držte sa na tejto pozícii a potom sa vráťte do východiskovej pozície.

Tu je video, ktoré ukazuje dokonca ešte viac detailov, ako sa dostať do tohto cvičenia.

AK chcete pokračovať, tu vám prinášame ďaľšie video pre začiatočníkov/mierne pokročilých. Je toho plný internet, takže problém vybrať si to správne ,, orechové “ mať určite nebudete 🙂

Domáca joga je pre telo prínosom. Vlastne nielen pre telo, ale aj pre našu dušu. Oslobodíte sa od myšlienok, prečistíte si hlavu. Počas cvičenia nepremýšľajte. Jednoduchým cvičením sa môžete zbaviť bolesti a cítiť sa oveľa lepšie. Teraz je potrebné, aby ste si rozvinuli zvyk cvičiť jogu každý deň.

Bol pre vás článok užitočný? Nezabudni sa s ním podeliť s vašimi priateľmi.

ZDROJ takprosto.cc

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like