6 spôsobov ako docieliť, aby váš krk vyzeral mladšie

Illustration of double chin, before and after. Vector image on a white background.

Zdieľajte článok na

Krk je zvyčajne prvé miesto na tele, na ktorom sa začne prejavovať starnutie. Koža je na tomto mieste tenšia a okrem toho má menej žliaz, čím sa rýchlejšie stráca pružnosť. Našťastie dokážeme veľmi efektívne bojovať proti týmto zmenám. Zozbierali sme pre vás zopár tipov, ako výrazne omladiť kožu na krku.

Nepreháňať to s parfumami:
Parfumy obsahujú alkohol, ktorý vysušuje našu kožu a robí ju menej elastickou. Ak často používate parfum počas dňa, skúste ho aplikovať iba na zápästia.

Nenoste ťažké náhrdelníky:
Ťažké náhrdelníky a prívesky namáhajú jemnú kožu na krku. Je lepšie, ak ich nosíte iba na špeciálne príležitosti. Taktiež by ste mali obmedziť nosenie syntetických tesných rolákoch ku krku.

Dajte si záležať na vašom držaní tela:
Zlé držanie tela môže spôsobiť bolesť hlavy a krku. Ďalším nepriateľom nádhernej pleti je mobilný telefón, ktorý zvyčajne držíme pred sebou a práve to môže byť príčinou vzniku vrások.

Hydratujte svoju pleť pravidelne:
Veľa žien zabúda, že krk musíme tiež hydratovať. Nepotrebujete špeciálne krémy, stačí, keď si krk natriete krémom, ktorý používate na tvár. Je dôležité, aby ste po krku prechádzali prstami zdola hore. Taktiež je super, keď si krk raz za čas vyčistíte – podobne ako tvár vďaka peelingu. Ten si môžete vytvoriť, keď zmiešate jogurt a ovsené vločky. Zmes vám pomôže odstrániť odumreté bunky.

Jedzte jedlá bohaté na vitamín C a mastné kyseliny:
Vitamín C zvyšuje produkciu kolagénu, ktorý spôsobuje, že naša pleť je elastická. Mali by ste jesť viacej citrusového ovocia, rajčín a bobúľ. Taktiež je vhodné zaradiť do stravy produkty, ktoré sú bohaté na omega-3 a omega-6 mastné kyseliny ako – olivový olej, mastné ryby, orechy a avokádo. Pomáhajú vyživovať pokožku zvnútra a sú nenahraditeľné pre vaše zdravie.

Nezabudnite cvičiť:
Poznáme veľa účinných cvikov, ktoré vám pomôžu udržať si vaše svaly krku fit.

1. Posúvajte sánku dopredu a dozadu.

2. Vyformujte z vašich pier obrys písmena „O“ a vydržte tak 5sekúnd. Opakujte toto cvičenie niekoľkokrát. Potom urobte to isté, len vymeňte písmeno za „E“.

3. Posaďte sa rovno, dajte si pravú ruku na vaše čelo a zatlačte ňou bez toho, aby ste pohli hlavou. Vydržte tak 10 sekúnd.

4. Urobte to isté, akurát si hlavu oboma rukami zozadu a znovu zatlačte.

5. Seďte rovno. Nakloňte hlavu dozadu a otvorte vaše ústa. Skúste dolnou perou dosiahnuť na hornú bez toho, aby ste spojili dokopy vaše zuby. Cvičenie opakujte niekoľkokrát.

Aby ste dosiahli lepšie výsledky, opakujte tieto cvičenia 1-2krát denne. Máte aj vy nejaké špeciálne tipy, ako si posilniť svaly krku? Nezabudnite ich napísať do komentárov.

ZDROJ brightside.me

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like