5 jednoduchých cvikov, ktoré vám napravia držanie tela: Dajú do poriadku chrbticu, zlepšia krvný obeh a zbavia únavy!

Zdieľajte článok na

Mnohí ľudia už pravdepodobne počuli o Paulovi Braggovi, predstaviteľovi alternatívnej medicíny, naturopatickom lekárovi a propagátorovi zdravého životného štýlu. Veril, že zdravie a pohoda človeka nezávisí od veku, ale od stavu chrbtice. Preto ho musíte starostlivo sledovať a rozvíjať správne držanie tela už od detstva.

Ak vám tento moment unikne, nemusíte sa rozčuľovať, pretože chrbtica sa dá obnoviť v každom veku, stačí mať len trpezlivosť. Paul Bragg navrhuje vykonávať každý deň súbor piatich cvičení. Po určitom čase uvidíte pozitívne výsledky a pocítite, že váš chrbát a chrbtica sú posilnené.

CVIČENIA NA CHRBTICU PAULA BRAGGA

1. Ľahnite si na brucho na pevný povrch a oprite sa len o prsty na nohách a dlane. Zdvihnite panvu s vyklenutým chrbtom. Narovnajte kolená a lakte a dajte hlavu dole. Chodidlá dajte od seba na vzdialenosť 20 cm.
Potom zdvihnite hlavu a zakloňte ju. Toto cvičenie vykonávajte plynulo. Spustite panvu k podlahe a potom ju zdvihnite vyššie tým, že sa opäť prehnete v chrbte. Ruky a kolená držte rovno.

2. Postavte sa do rovnakej východiskovej polohy ako pri prvom cvičení. Potom otočte panvu čo najviac doprava a spustite ľavý bok na zem. Potom vykonajte cvičenie na druhej strane. Nikdy neohýbajte lakte ani kolená.

3. Sadnite si na zem, položte si rovné ruky za chrbát, oprite sa o ne a pokrčte nohy. Potom pomaly zdvihnite panvu. Vydržte v pozícii dve sekundy a spustite sa dolu. Cvičenie vykonávajte v rýchlom tempe.

4. Ľahnite si na chrbát na tvrdý povrch. Pokrčte kolená, pritiahnite si ich k hrudníku a obtočte okolo nich ruky. Pomaly sa začnite pohybovať, akoby ste chceli odtlačiť boky a kolená od hrudníka. Zároveň nepúšťajte ruky. Pomaly zdvihnite hlavu a pokúste sa dotknúť bradou kolien. V tejto polohe vydržte päť až sedem sekúnd.

5. Postavte sa do rovnakej východiskovej polohy ako pri prvom cvičení. V tejto polohe sa snažte prechádzať po miestnosti, v ktorej cvičíte.

Tieto cvičenia vykonávajte podľa svojich individuálnych fyziologických schopností. Začnite ich vykonávať trikrát a záťaž zvýšte na šesťkrát. Najdôležitejšie je počúvať svoje telo. Cvičenia by sa mali vykonávať veľmi pomaly, plynulo a denne. Keď sa stav zlepší, môžete to robiť niekoľkokrát týždenne.

Buďte trpezliví, pretože nie je možné v krátkom čase napraviť zmeny, ktoré vznikali roky. Maximálny účinok dosiahnete, ak si spolu s cvičením doma zaplávate alebo si napríklad doprajete liečebnú masáž. Pred cvičením je vhodné poradiť sa s lekárom.

Zdieľajte túto súpravu na cvičenie Paul Bragg so svojimi priateľmi!

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie.
Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku.
Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výhradne po konzultácii s vaším lekárom.

 

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like