5 jednoduchých a praktických cvičení pre pevné bruško a dobré trávenie

Zdieľajte článok na

Snáď každá žena si želá mať krásne a pevné brucho spolu so štíhlym pásom.

Základom krásneho a štíhleho tela je rovnováha tráviaceho traktu, o ktorej vie len málo ľudí. Ak zvládnete nasledujúce cviky, verte, že sa budete cítiť dobre nielen vďaka štíhlemu a pevnému bruchu, ale aj vďaka získanej energii a sviežosti.

Pritlačte si kolená k hrudníku

Ľahnite si na chrbát a pokúste sa uvoľniť. S hlbokým nádychom pritiahnite pokrčené kolená k hrudníku a objímte ich rukami. Mierne zdvihnite zadok a pokúste sa v tejto polohe zotrvať minútu alebo dve. V tejto polohe udržujte rovnomerné dýchanie, nezadržiavajte ho.

Otáčajte hornou časťou tela

Posaďte sa a natiahnite nohy dopredu. Pokrčte pravé koleno a otáčajte celou hornou časťou tela doprava, pričom sa snažte dostať čo najviac do strany s uzamknutým ľavým lakťom. Snažte sa dostať čo najďalej a zostať v tejto polohe čo najdlhšie. Celé cvičenie zopakujte na ľavej strane.

Postavte sa rovno s nohami širokými ako ramená. Zdvihnite ruky nad hlavu a držte ich rovno, kým začnete ohýbať kolená. Postavte sa do polohy, ako keby ste sa chystali sadnúť si na stoličku. V tejto polohe zotrvajte čo najdlhšie, dýchajte pomaly a pokojne počas cvičenia, aj s rukami pevne nad hlavou.

Natiahnite sa dozadu

Jednou nohou vykročte dopredu a druhú nohu natiahnite dozadu. Natiahnite ruky dozadu, spojte ich za chrbtom a mierne sa do nich oprite. Dýchajte v tejto polohe a zotrvajte v nej aspoň minútu. Potom zmeňte polohu nôh.

Podpora mosta

Piaty cvik na podporu trávenia a zlepšenie štíhleho pásu je podporný mostík. Ľahnite si na chrbát, pokrčte kolená a zdvihnite panvu smerom nahor, pričom ramená nechajte opreté o zem. Položte si ruky na zem pod telo a snažte sa dýchať počas celej polohy a zotrvať v nej čo najdlhšie.

Posledným cvičením je veľmi známa sviečka. Ľahnite si na zem a zdvihnite nohy, zadok môžete nechať napoly na zemi. Nohy majte blízko pri sebe a natiahnuté. Ruky položte na zem dlaňami nahor a opäť pokojne a pravidelne dýchajte. V tejto polohe zostaňte čo najdlhšie.

Opakovanie týchto cvičení vám čoskoro prinesie životne dôležitú úľavu, pretože vaše trávenie bude v perfektnom stave a váš metabolizmus sa čoskoro vráti do správnych koľají.

zdroj: prosvet.cz

ONLINE NABYTOK:

onlinenabytok


Zdieľajte článok na

You Might Also Like