Japonská raňajková diéta, vám pomôže schudnúť až 8 kg za 2 týždne. Dodržujte ju len na raňajky. Navyše je taká chutná, že ju nebudete chcieť nikdy skončiť!

Spread the love

Diéta, ktorú vám v dnešnom článku predstavíme je veľmi jednoduchá a chutná a možno práve preto je tak veľmi obľúbená. Čo je najlepšie, že sa dá ľahko vydržať, nakoľko vôbec nepociťujete hlad.

 

Túto diétu stačí dodržiavať iba na raňajky a to tak, že budete konzumovať rozmixované banány s teplou pitnou vodou.

Keď túto rannú banánovú diétu predstavili v marci roku 2008 na japonskej sociálnej sieti Mixi, stala sa natoľko populárnou, že spôsobila dokonca celonárodný nedostatok banánov. Diétu zostavil Hitoshi Watanabe, ktorý študoval preventívnu medicínu, a jeho žena Sumiko, ktorá je farmaceutkou. Na čom je teda táto banánová diéta založená a v čom spočíva jej úspech?

Nezáleží na tom, čo budete jesť po zvyšok dňa

Manželia Hitoshi a Sumiko Watanabe tvrdia, že konzumácia banánov a pitie vody izbovej teploty na raňajky vedie k znižovaniu hmotnosti. Nezáleží potom už na tom, čo jete po zvyšok dňa. Ranná banánová diéta je extrémne jednoduchá a dá sa ľahko dodržiavať. Veľa Japoncov pri experimentovaní s touto diétou naozaj zaznamenalo rapídny úbytok hmotnosti. Banány pritom musia byť surové, nevarené, nesušené ani nemrazené.

Jedna z príčin, prečo táto ranná banánová diéta funguje, je to, že banány upravujú a zlepšujú zažívanie a zároveň zrýchľujú metabolizmus. Jednou z ďalších možností, prečo konzumácia banánov pomáha pri znižovaní hmotnosti, je to, že obsahujú vysoký a významný podiel škrobu, čo vlastne podporuje pocit nasýtenosti a plnosti.

Pravidlá Japonskej diéty:

Tým, ktorí by chceli túto rannú banánovú diétu držať a vyskúšať ju, sa zároveň odporúča jesť večeru pred 20. hodinou a vyvarovať sa po nej akýmkoľvek dezertom. Ak by ľudia držiaci túto diétu napriek tomu pociťovali hlad, môžu si dať po večeri ešte kúsok ovocia.

Na raňajky sa podáva jeden alebo viac banánov a jeden pohár vlažnej vody. Banánov pritom môžete zjesť naozaj toľko, koľko vás zasýti natoľko, že sa budete cítiť plní (na 80 %). Na obed si môžete dať jedlo podľa vášho výberu. Na večeru tiež, tá sa však musí podávať pred 20. hodinou. Na večeru nie je povolený žiadny dezert.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like