Diéta 5:2 je jednoduchá, ale veľmi účinná. Okrem straty hmotnosti sa pozitívne odrazí aj na vašom zdraví

Conceptual fat overweight obese female vs slim fit healthy body after weight loss or diet with muscles thin young woman on blue. A fitness, nutrition or fatness obesity, health shape 3D illustration

Spread the love

Počuli ste už o diéte 5:2? Ide o novinku, ktorú si pre pozitívne účinky zaručene zamilujete.

Dr. Michael Mosely zo strany BBC začal dávať do povedomia novinku vo svete zdravia, ktorou je diéta 5:2. Jej podstatou je jesť 5 dní a 2 dni sa postiť, teda vynechať veľké množstvo stravy. Okrem toho, že vďaka tejto diéte zažijete úžasnú stratu hmotnosti, ktorá bola zdokumentovaná aj televíznym programom, sa môžete tešiť aj na to, že budete vyzerať mladšie a zdravšie, čo sa odrazí najmä na vašej tvári.

Jeden z doporučených spôsobov, ako by ste mali diétu 5:2 skúsiť, spočíva v tom, že 5 dní jete normálne a počas dvoch dní znížite prísun potraviny na štvrtinu normálnych dávok, čo je asi 600 kalórií pre mužov a 500 pre ženy. Samozrejmosťou je piť počas dňa veľkého množstva vody a čaju.

Ľudia, ktorí túto diétu držali, prezradili, že sa nikdy necítili lepšie. Výskumy zistili, že občasné hladovanie (tzv. prerušovaný pôst) je zdraviu prospešné, pretože pomáha znižovať riziko vzniku viacerých chorôb, najmä rakovinu, kardiovaskulárne choroby či diabetes.

 

 

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie.
Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku.
Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výhradne po konzultácii s vaším lekárom.

zdroj: healthiestalternative.com / prosvet.cz

You Might Also Like